Üzletkötői Megrendelési Rendszer

A rendszer rövid leírása

A Stocker programrendszer egyik kiegészítő modulja a mozgó üzletkötők által mobil eszközökön (tablet, telefon, notebook) használható Stocker Internetes Megrendelési Rendszer. A programmodul fő feladata, hogy a cég üzletkötői a vevővel a helyszínen kommunikálva felvegyék a megrendeléseket, amely megrendelés azonnal a logisztikai központba kerül, és megkezdődhet a megrendelt termékek összeszedése, és kiszállításra való előkészítése.

A programmodul több üzletkötő megrendeléseit is tudja kezelni. Az üzletkötők a megrendelés felvételekor láthatják a raktárban lévő készlet mennyiségét, azonnali információt kapnak az újonnan megjelent termékekről és azokról a termékekről, amelyek ismét készletre kerültek egy korábbi készlet lefogyás után. A rendszer online működése miatt nem fordulhat elő, hogy az egyik üzletkötő egy másik üzletkötő rovására olyan készletet foglaljon le, amely nem áll rendelkezésre.

Az üzletkötői modulunk a vevői tartozásokról is informálják a felhasználót, amely segítséget nyújthat az üzletkötőnek abban, hogy adott vevőnél milyen típusú és értékű megrendelést indíthasson el. A rendszer támogatja adott ügyfél több szállítási címre való rendelésének kezelését is. A modul képes kezelni a Stocker központi árkedvezmény rendszeréből származó akciós árakat, ezáltal az üzletkötői rendelések áruforgalma az akciós árak azonnali alkalmazásával nagymértékben megnövelhető. A modul a felkínált termékekről képi információt is meg tud jeleníteni.

A termék és vevőtörzs kezelése a Stocker központi rendszeren történik, az üzletkötői rendszer ezeket a termékadatokat, készletadatokat, képadatokat használja fel a megrendelések felvétele során. A megrendelésekhez az üzletkötők megjegyzéseket is rendelhetnek, amelyek tartalma a központban belső üzeneteként használható fel. A kész vevői megrendelések a rendelés véglegesítése után azonnal a Stocker központi rendszerébe kerülnek további feldolgozásra. Lehetőség van a kész megrendeléseket email-ben is továbbítani megadott e-mail címre. Ez a funkció akkor hasznos, ha a raktár nem rendelkezik kiépített infrastruktúrával, de e-mailt képes fogadni, így a raktárban az e-mail alapján is össze tudják szedni a megrendelt termékeket.

Az összeszedés a logisztikai központban teljesen kiépített infrastruktúrában kinyomtatott megrendelőlapról vagy a Stocker adatgyűjtős moduljára építve, adatgyűjtőkön keresztül, az adatgyűjtős modul áru összeszedési funkciójával teljesülhet. Az áru összeszedése után az adatgyűjtős modul lehetőséget biztosít arra, hogy a szedők által összekészített árumennyiséget az ellenőrzők adatgyűjtők segítségével leellenőrizhessék, így a hibás mennyiségű kiszállítások minimalizálhatóak. A megrendelés feldolgozásának lezáró része a számlázás. Mivel a rendszerbe a felvett tételek az üzletkötők által már bekerültek, így a megrendelés számlázása már csak egy gombnyomás.

A rendszer alkalmas arra is, hogy viszonteladói üzemmódban a vevő saját magának tudjon megrendeléseket létrehozni, üzletkötői segítség nélkül. Ezt általában nagyobb vevők esetében alkalmazzák jelenlegi ügyfeleink. A rendszer ilyenkor egy szűkített funkciójú webáruházként üzemel.

Az üzletkötői és raktárosi teljesítmények értékelésére is lehetőséget biztosít a rendszer, így követhető, hogy melyik üzletkötő milyen forgalmat hozott adott időszakban, illetve a raktárosok milyen mennyiségű tételt szedtek össze illetve ellenőriztek le. Ezek a funkciók segíthetnek a mozgóbéres bérfizetési rendszerek támogatásában.

Jelenlegi felhasználási területeink:
  • Vegyi áru értékesítés
  • Papír áru értékesítés
  • Élelmiszer értékesítés

Ajánljuk azon vállalkozások számára, akik olyan rendszerben értékesítenek, amelyben az üzletkötők megadott rendszerességgel látogatnak boltokat a megrendelések felvétele céljából (pl kisebb boltok túraszerű látogatása) majd a felvett megrendelést a logisztikai feldolgozás után másnap vagy több nap múlva kiszállítják a célhelyre.

Hardver és szoftver igény
  • A központban linux alapú szerver (adatbázis és webkiszolgáló)
  • Adatgyűjtős szedési rendszer esetében a raktárban kiépített Wifi vételi pontok (access pointok)
  • Adatgyűjtős szedési rendszer esetében Wifi képes mobil adatgyűjtők (Windows CE 5 vagy 6 op. rendszerrel )
  • Offline adatgyűjtők használata esetén nincs szükség a kiépített wifi hálózatra és wifi kompatibilis adatgyűjtőkre, de kisebb funkcionalitással működik csak.
  • A központban Stabil, gyors internet kapcsolat a gördülékeny adat kommunikáció miatt
  • Az üzletkötőknél olyan külső eszköz, amely képes az internethez csatlakozni és el van látva egy kompatibilis böngészővel (pl Android: chrome , iOS: Safari, Windows: Chrome, Firefox, Safari )
  • Meglévő Stocker alaprendszer